Indskrivning til konfirmation

Det er nu muligt at indskrive dit barn til konfirmation i 2024

Nedenstående arbejdsgang skal følges ved indskrivning til konfirmation. Det er vigtigt, at begge step udføres - og at det sker i  listet rækkefølge:

• Når pkt.1 "Tilmelding med nem-id" er sket (og begge forældre har samtykket ved fælles forældremyndighed), går du tilbage til denne side og
    • udfører pkt. 2 " Forældre login". Dette step kan dog først gøres op til 24 timer efter tilmeldingen er sket (pkt.1).

Bemærk, at tilmeldingen ikke er registreret,  før både pkt. 1  (Tilmelding med nem-id) og pkt. 2  (Forældre log-in) er udført.

1. Tilmelding med nem-id

Det er kun muligt at indskrive til konfirmation i 2024. Ved fælles forældremyndighed skal begge forældre give samtykke til tilmeldingen.  Hvis dit barn er døbt i udlandet eller et andet kristent trossamfund, skal du bruge en kopi af dåbsattesten.

KLIK HER    for at tilmelde dit barn til konfirmationsforberedelse og konfirmation med dit NemID.  Hvis der er tale om fælles forældremyndighed, vil der blive sendt en besked til den anden forældre om at godkende med nem-id.

.. når der er gået 48 timer, kan du udføre nedenstående (pkt2. Forældre log-in):

2.  Forældre log-in

Log ind på https://konfirmand.kirkenettet.dk og udfyld med informationer, hvor der står "Til besvarelse".

Dette vil også være den side, hvor sognet kommunikerer med jer - og hvor kontaktoplysninger og andre informationer kan opdateres.

Såfremt dit barn ikke går i skole i Jyllinge på tilmeldingstidspunktet - eller på konfirmationstidspunktet - og således ikke har en fastsat konfirmationsdato, kan du kontakte kirkekontoret, så vi kan aftale en konfirmationsdato.

Hvis du behøver hjælp til tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte kirkekontoret her .