Kommende konfirmationer

Hvornår skal du konfirmeres?

I Jyllinge konfirmerer vi de unge, når de går i 8. klasse. Tilmelding til konfirmation sker i april/maj det år, hvor den barnet går i 7. klasse - altså ca. 1 år før konfirmationen.

Når først du har besluttet dig for at skulle konfirmeres, er der mange andre ting der skal på plads, og der skal foregå en del planlægning.

Vi bestræber os i Jyllinge Sogn på at være et par år forud, så familien har mulighed for at tilrettelægge den store dag i god tid.

Konfirmationsdatoer 2025

(Klassebetegnelserne er dem der er gældende for skoleåret der starter i august 2023)

Konfirmationsdato

Afd.  Jyllinge 7.Q

Lørdag d. 3. maj kl. 9:30

Afd.  Baunehøj 7.A

Lørdag d. 3. maj kl. 12:30

Afd. Jyllinge 7.Z

Lørdag d. 10. maj kl. 9:30

Afd. Baunehøj 7. B

Lørdag d. 10. maj kl. 12:30

Kontakt kirkekontoret, hvis barnets klasse ikke er nævnt - f.eks.  hvis der er (bliver) oprettet en specialklasse.
Går barnet i en anden skole (f.eks. privatskole el. lign.), kan barnet indplaceres efter ønske, såfremt der er plads det ønskede tidspunkt.

Konfirmationsdatoer 2026

(Klassebetegnelserne er dem der er gældende for skoleåret der starter i august 2024 )

Konfirmationsdato

Afd.  Baunehøj 7.A