Tirsdagscafé

NB: Tirsdagscaféen bliver i en periode til onsdagscaféen pga. konfirmandforberedelse om tirsdagen. Indtil videre gælder det for november og december 2021 og januar 2022.

Samvær med indhold!

Det er rart at møde andre, at hygge sig sammen, få sig en sund latter eller høre interessante fortællere. I månederne fra september til april er der tirsdagscafé den anden tirsdag i hver måned fra kl. 14:00 til ca. kl. 16:00.

Tirsdagscaféen er for alle, men de fleste deltagere er over den grønne ungdom. Programmet er meget varieret. Det kan være en gæst, der kan fortælle noget spændende. Det kan være en lokal person, der ved noget om det gamle Jyllinge, det kan være en musikalsk oplevelse.

Faste programpunkter er fællessang, kaffe og kage og snak hen over bordet.

Tirsdagscaféens program lægges af møde- og foredragsudvalget. Præsterne står for mødet på skift, og organist Lars Bo Jensen spiller til fællessangen

Udflugt

I forbindelse med tirsdagscaféen afholdes hvert år i maj eller juni en udflugt, hvor vi som regel kører fra præstegården kl. 9:00 og er hjemme ca. kl. 16:00. Undervejs besøger vi et eller flere udflugtsmål og spiser frokost sammen. Tilmeldingsfrister mv. vil fremgå af kirkebladet og annoncering i Lokalavisen.

Forslag til indhold i tirsdagscaféen eller til udflugtsmål modtages gerne på mail eller en seddel til  kirkekontoret.

Kommende tirsdagscafé